ponedjeljak, 16. svibnja 2016.

Catrice fine and prime baza za sjenila

Prošlo ljeto bila sam u potrazi za bazom sjenila za oči. Nakon što sam probala Essence baze za sjenila ovog puta sam odlučila dati priliku Catricevoj bazi o kojoj sam čitala sve pohvale. Da li je baza ispunila moja očekivanja pročitajte u nastavku :)

Baza dolazi u jednostavnom pakovanju, od čvrste i matirane plastike. S prednje strane nalazi se naziv dok se sa stražnje strane nalaze opis, količina i ostale informacije.

                 
                                                      

Baza je lagane kremaste teksture, lagano bojana te ujednačava boju kože. Aplikator je malen sa spužvicom, nalik aplikatorima za sjajila. Baza se lijepo nanosi i razmazuje na kapke. Baza pojačava intezitet sjenila i njihovo trajanje. Na mojim masnim kapcima primjetila sam da mi baza za sjenila najbolje odgovara kada je nanesem više nego kad s istom količinom stavim bazu na oba kapka. Sjenila mi traju 8h najduže, više od toga ih nisam ni probala imati na sebi a s obzirom na masne i spuštene kapke, ne vjerujem da bi izdržala više od 8 sati na očima.

  
   
Sjenila preko baze se lijepo nanose i blendaju. Isto tako bazu sam koristila i preko sjenila kada sam imala shimmerasto sjenilo koje  se trusilo tako da mi je baza u tom slučaju super poslužila svrsi. Ovo pakovanje je već došlo do samog kraja i kupnju ove baze ću sigurno ponoviti. Catrice je napravio odličnu drogerijsku bazu i veselim se kupnji iste.

Jeste li probali Catrice bazu za sjenila? Koje baze za sjenila koristite?

Broj komentara: 6:

  1. ja sam skroz zadovoljna ovom bazom, cak mi je bolja od ud primer potion koja je za moj ukus previse masna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove skuplje baze nisam imala prilike probati no doći će i one na red pa ću ih moći usporediti :)

      Izbriši
  2. Nisam je probala. Essence jesam i nisam bila oduševljena. Ja sam najviše voljela Too Faced shadow insurance, a sada koristim Artdeco. Također me nije oduševila. Možda sam trebala probati s Catrice-om?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davno sam imala Art Deco. Meni se malo osušila no i dalje sam je mogla koristiti. Stvar je u tome što ne volim gurati prste u teglice pogotovo kad je u pitanju baza za oči. Essence nije bio loš a nije bio ni najbolji tako da mi je ova baza skroz solidna. Nadam se da će i tebi odgovarati :)

      Izbriši
  3. Masnim kapcima na žalost ova baza baš i nije naj naj, ali je svejedno dobra za recimo odlazak na kavu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svakom slučaju je meni boljaod Essence baza koje sam imala, naravno da potraga za kvalitetnom bazom za sjenila jošš traje :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.