utorak, 2. kolovoza 2016.

Favorites of July

Bok šminkoljupci! Vrijeme brzo prolazi, nisam se ni okrenula a već nam je kolovoz došao. Život mi se svodi na kuća-posao-kuća i trenutno živim na dvije adrese i nemam svugdje internet tako da mogu pisati jedino kada dođem svojoj kući. Za prošli mjesec je puno toga bilo u korištenju, od repelenata, pekmeza itd. Pa da krenem već jednom ;)

                   

* Afrodita gel za tuširanje od ruža je divan i kremas, ugodnog i nenametljiog mirisa.

 *Afrodita Shave&Shower najčešće koristim u svrhu depiliranja iako sam ga probala i kao gel za tuširanje ali draži mi je za depilaciju.

 *Afrodita Must have step je lagani gel nakon depilacije koju kožu ostavlja mekom i glatkom.

 *Afrodita SOS calming ima miris koji dosta vuće na lavandu i kao takav mi se ne sviđa. Ono što mi se sviđa je efekt hlađenja na koži i koji smiruje kožu nakon izlaganja suncu.

*Afrodita tropical mi je već došao do kraja i spas mi je za male leteće krvopije.

 

Tutti frutti je odličan piling koji je došao polako do kraja, srećom pa imam još jedno pakovanje jer je ovaj piling za tijelo odličan. Ako ga nađete još uvijek u Dm-a svakako ga uzmite.

Olival ulje i pekmez sam koristila kada sam imala vremena za plažu a to je bilo nekad i u vrijeme najjačeg sunca tako da imam lijepu preplanulu boju.

 

Avene Clenance gel za masnu kožu je odličan, dovoljno ga je jako malo a tako temeljito očisti lice. Planiram kupnju full size proizvoda.

Tinktura ima odlične šampone a među njima je i ovaj kruti a masnu kosu s kojim sam zadovoljna.

 


Avonov odstranjivač mi je još uvijek jedan od najdržih za uklanjanje makeup-a.

* Catrice paleta je divna, idealna za proljeće i ljeto.

Sleek Vintage romance i dalje volim te je rado koristim.

 

Catrice set je jedan od boljih koje imam za popunjavanje obrva i sve one pohvale na blogovima su opravdane.

Essence make me brow je maskara u boji za brinete i draža mi je u kombinaciji sa sjenilima za obrve jer tada daje pravi lijepi oblik punih obrva.

Catrice primer i dalje ostaje br.1 bar dok si ne nađem nešto bolje iako i ova baza dolazi polako do kraja.

* Catrice Glam& Doll je super maskara više o njoj imate ovdje na linku.

Eco Tools blush brush je jedan od kistova za kojim najčešće posežem kada nanosim rumenilo(a).

Za većinu proizvoda pripremam recenzije i nadam se da će ih uskoro biti sve koliko ih planiram a sve najviše ovisi  o mom slobodnom vremenu i dostupnosti interneta.

Koji su vaši favoriti za srpanj?

*PR proizvodi

Broj komentara: 6:

  1. Koliko lepih tusiralica :)
    Inace essence make me brow obozavam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Ova maskara za obrve nije loš a meni je najdraži u kombinaciji s sjenilom za obrve

      Izbriši
  2. Tako lijepih stvarcica :) Ovaj tutti frutti piling mi je odmah zapao za oko, pakovanje tako mocno izgleda :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tutti frutti je odličan ako ga nađeš u dm-a svakako ga uzmi

      Izbriši
  3. Puno divnih stvarčica na jednome mjestu :) Jako si želim isprobati ove Olivalove proizvode za sunčanje jer sam čula samo sve najbolje o njima, a i izgledaju vrlo primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Olival ima odličnu ponudu proizvoda za sunčanje i dobivanje boje. Nadam se da češ naći nešto za sebe :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.