petak, 2. rujna 2016.

Favorites of August

                                                                          source 

Bok šminkoljupci! Evo nas u rujnu, meni jednom od ljepših, čarobnih i dražih mjeseci. Jesen nam je pred vratima i jako  se veselim novom godišnjem dobu. I ovog puta sam pripremila favorite, neke već viđene a ima i nešto noviteta. Krenimo redom:

                                               

Le Petite  Marseillais je šampon za masnu kosu s ekstratima bijele gline. Regenerator je gušći nego od svih koje sam do sada probala i nije ga problem nanijeti ni isprati s kose. Kosa je čista i mekana.

Tinktura tvrdi šampon od limuna i lavande je za masnu kosu koji je također dobar za mas masne kose pa bi vam uskoro mogla pripremiti i njegovu recenziju. 


Tutti Frutti ima odličan piling, miriše predobro i zbilja mi nije jasno zašto se povukao iz Dm-a :( 

Balea sprej za stopala radi svoju svrhu a i bočica je pri kraju.

Avene Cleaning gel je odličan, ova mala bočica mi traje dosta dugo jer je potrebna mala količina da se očisti lice. Uzimam ovaj gel i u punoj veličini.

Chupa Chups od jagode je zanimljiv, mirisan balzam za usne koji mi se na prva dva korištenja nije svidio a sada ga koristim svakodnevno.

EOS s mirisom lubenice je super. Po pakovanju se razlikuje od Chupa Chups, i teksturom je malo drugačiji. Ja ih oba volim koristiti pa će te na blogu čitati i recenzije za ova dva balzama.


Sleek je i dalje moj izbor kod paleta za šminkanje tako da su ovog puta i dalje favoriti Vintage Romance i Del Mar Vol. II. Boje su prekrasne, ljetne a ja ću ih sigurno još nositi neko vrijeme.


Avon kremasti odstranjivač (recenzija) mi je jedan od dražih koje koristim i već mi je polako pakovanje došlo do kraja.

Catrice artist paleta  rumenila je divna, meni su prva dva rumenila definitivno favoriti a više o ovoj paleti uskoro i na blogu.

Catrice set za obrve je fantastičan i ne ispuštam ga iz ruku. 

Essence maskara za obrve je odlična, ja je volim koristiti preko sjenila jer tako dobijem  malo više definicije obrvama a ponekad je i koristim samostalno kada sam  žurbi i kada nemam puno vremena.

Catrice maskara Glamour doll mi je jedna od dražih drogerijskih maskara a više o njoj sam pisala ovdje.

Catrice baza je trenutno jedina koju posjedujem i to već drugo pakovanje a ja sam i dalje u potrazi za nekom drugom bazom za masne kapke. Recenziju ove baze imate ovdje.

Essence LE The beach house ruž ( 01 Beachy Keen)  u nježno rozoj boji je divan, kremasti ruž za kojim sam najčešće posezala kod šminkanja. 

Eco tools su moji prvi kostovi za šminkanje a ovaj kist mi je jedan od najdražih za nanošenje rumenila.

Armani Aqua di Gio je prekrasan ljetni, nenapadan miris koji sam dosta koristila ovo ljeto. 

I to bi bilo sve za ove favorite. Koji su vaši favoriti za kolovoz  i imamo li što zajedničko?


Broj komentara: 8:

  1. Sleek rulz! Pigmentacija VR mi je presavršena, i doslovno mi nijanse idu u svako godišnje doba bez frx :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se!Imaju odlične palete a ja ih namjeravam uzeti sve!

      Izbriši
  2. Sleek Del Mar Vol. II. mi je odlična paleta te iako su boje ljetne nosim je i tijekom godine kada treba bojama razbiti sivilo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Essence maskaru za obrve koristim i predobra je! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sleek palete predive, a parfem je i meni favorit i obožavala sam ga ovog ljeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek ima stvarno super palete! A miris je krasan, drago mi je da se i tebi svidio!

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.