subota, 3. rujna 2016.

Favoriti ljeta 2016

Kako nam se ljeto polako bliži kraju, tako sam u jednom postu željela obuhvatiti sve proizvode koje sam koristila u tom periodu. Neke proizvode znate iz mjesečnih favorita a neke od njih ćete i sada vidjeti.


                                    

Kod njege tijela najviše sam osim gelova za tuširanje ( naravno! ) koristila i Tutti frutti  pilinge za tijelo koji su malo je reći odlični! Rado bi ih ponovo kupila kada bi znala gdje ih još mogu naći.

Tinktura me iznenadila tvrdim šamponom za kosu tako da definitivno ide recenzija za njega.

Balea aqua sprej sam kupila jednom prilikom u Dm-a i nosila sam je na plaži, a nekad bi ovu bočicu držala i kod kuće pa bi se sprejala nakon dolaska s plaže. Mlaz nije najravnomjerniji no svakako je dobro osvježenje kada se vratite sa plaže, ako ste samo mrvicu izgorili na suncu i / ili nakon depiliranja da malo umiri kožu na nogama.

Cera di Cupra je lagana krema za ruke, puderastog mirisa koji se meni ne sviđa a čija se tekstura upija u kožu ruku a da ih pritom ne masti. Miris brzo nestaje, a ruke su mekane.

 

Afrodita Shave & Shover je odličan u svrhu depiliranja. Probala sam ga i za tuširanje ali tu mi se nije toliko svidio. Otkako sam počela koristiti i losion nakon brijanja više mi depilacija ne zadaje muke.

Afrodita SOS Calming Gel je lagani, tekući gel koji se lako nanosi na kožu, brzo upija te hladi. Inaće nisam ljubitelj lavande u proizvodima no to mogu pregrmit kad se sjetim da mi je smirilo crvenilo kože nakon izlaganja suncu.

 

Olival ima i gelove  sa posebnom primjenom, tako ja imam venogel koji me spasio nakon 7-9-11 sati na poslu. Iako u sebi sadrži neven ja ga i ne osjetim u mirisu koliko alkohol  i mentu kao dio sastava. Gel je lagan i hladi umorne i otečene noge. Ja sam ga koristila više puta u toku dana te svakako mogu reći da mi je pomoglo kod bolnih nogu.

Afrodita SOS Tropical je repelnt s mirisom citrusa i eukaliptusa. Meni ponovo ne baš najugodniji miris a zato repelent štiti od insekata. Kako bi djelovao na tigraste komarce to nebih znala jer me oni već treće ljeto nisu niti malo grickali ;)

Olival repelent je drugačiji od afroditinog samim time što je na uljnoj bazi te osim što štiti od komaraca tako i njeguje kožu.

Balea deo sprej sam najčešće koristila nakon posla kada bi skidala svoju radnu obuću a sad da mi noge ne šire tako divan miris, ovaj sprej mi je bio spas :)

 

Olival mlijeko za tijelo ( recenzija) je divno mlijeko koje koristim i dalje a nakon sezone ga namjeravam koristiti i umjesto losiona za tijelo.

Afrodita krema sa lice sa zaštitnim faktorom 30 je kremasta  krema koja kada se upije u lice ne ostavlja masni trag niti se znojim od nje. Osim plaže nosila sam je i na poslu.

Olival Sun Gold sam koristila ovo ljeto i zadovoljna sam kako sa uljem tako i sa marmeladom. Recenzija će biti ove dane na blogu, možda čak i sutra.



Sleek palete obožavam! Sezonu sam počela sa Garden of Eden, nastavila sa Vintage romance a još uvijek koristim Del Mar Vol. II. Od rumenila  Essence Cinderella je bilo prvo koje sam najčešće koristila a zatim sam prešla na Catrice artist paletu koja je predivna.

 

Odstranjivač šminke i dalje mi najbolje odgovara od Avon-a čiju rezenziju imate ovdje.

Essence ruž iz limitirane kolekcije je lagan ruž koji u sredini ima balzam tako da usne  njeguje a u isto vrijeme im daje predivnu boju.

Avon Peach Flatters je predivan mat ruž koji sam dosta koristila, i koji mi je išao na svaki look koji sam nosila na poslu.

Catrice set sam dovoljno nahvalila a ako ga imate, znate i zašto.

Essence make me brow je maskara za obrve koju volim staviti samo malo preko popunjenih obrva sa Catrice ili Essence setom.

Catrice Glam& Doll je super maskara koja mi je baš sjela od drogerijskih maskara a njenu recnziju imate ovdje.

Eco Tools kist koji mi je najdraži za puder u prahu i rumenilo i jedan je od kistova koje najčešće koristim prilikom šminkanja.



Mirisi su označili duo toplo ljeto.

Bourjois Lovely je divan i lagan parfem, nenapadan te bi se svidio svima koji vole lagane note. Više o njemu u recenziji.

Armani Aqaua di Gio je miris laganih nota, meni osobno idealan za ljeto.

Nuxe Prodigieux le parfum je divan miris koji mžete nositi ljeti i zimi. Meni se više sviđa zimi jer mogu osjetiti više mirisnih nota dok ljeti više osjetim vaniiju. Na blogu je i nadopunjena recenzija.

Bez koji proizvoda niste mogli ovo ljeto? Što ste najviše koristili?

Broj komentara: 8:

  1. Otkriće su mi novi La Petit Marse. kremasti gelovi za tuširanje, a i Nivea sa svojim gelom za tuširanje sa uljnim kapsulama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te gelove nisam primjetila, svakako ću pogledati kada budem u drogerijama

      Izbriši
  2. Avon uljni odstranjivac je i meni najdrazi, jako brzo sam ga potrosila, stalno sam ga koristila, nikakve negativne reakcije nisam imala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uljni sam probala ali ovaj kremasti mi je ipak bolji i draži :)

      Izbriši
  3. Ruzevi izgledaju kao odlican izbor za leto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cinderella rumenilo nisam uspjela uhvatiti i nikako da ga prežalim! :( Ambalaža preslatka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao jer samja u nekim dm dućanima još uvijek bila viđala kolekciju, i mislim da je onda koz proljeće ili bar kraja travnja bilo za nać.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.