četvrtak, 22. rujna 2016.

Olival natural defense spray ( protiv komaraca)

Ovo ljeto sam imala više repelenata u korištenju a među njima je bio i Olivalov sprej za komarce.
Olivalov sprej protiv komaraca dolazi u mekoj kartonskoj ambalaži u kojoj se nalazi staklena bočica od tamijeg stakla sa pumpicom na sebi.


                                       
                                           

Sprej je uljne teksture te ugodnog  biljnog mirisa. Mješavina je pet eteričnih ulja: tropske verbene, mente, sivke, čajevca, bijelog čajevca i limunske trave. Iako je sprej uljne teksture lako se upija u kožu ne ostavljajući masne tragove na odjeći niti ostavlja masne tragove na koži. S obzirom da je uljni kožu još njeguje, vlaži i štiti. S korištenjem ulja sam svakako zadovoljna jer me komarci nisu mogli bosti osim ako bi prekočila korištenje repelenta. U cijelo ljeto sam imala svega par uboda koje bi mogla nabrojati na prste jedne ruke u odnosu na ljeto 2013 kada sam imala više oko 100 uboda komaraca po cijelom tijelu. Repelent možete koristiti po cijelom tijelu više puta dnevno u redovitim vremenskim razmacima.

Sastav:

                             
     
Olival sprej protiv komaraca možee naći u drogerijama po cijeni od 49,90.

Što ste ovo ljeto koristili u zaštiti protiv komaraca?

*PR proizvod                          

1 komentar:

  1. Tražim nešto za 11 dnevno kampiranje, pa me zainteresirao ovaj proizvod budući da je na prirodnoj bazi. Mislite li da je prikladan za takvo što?

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.