subota, 12. studenoga 2016.

Essence glossy stick 04 poshi pink

Ovo ljeto sam nosila ruževe što je za mene bio veliki pomak s obzirom da ljeti izbjegavam dekorativnu kozmetiku i da nosim najminimalnije kozmetike na licu: kremu sa spf, labelo, maskara i ništa više od toga. Međutim, ljudi smo i mjenjamo se, pa sam tako nosila tri ruža u kojima sam svakako uživala. Jedan od njih je Essence ruž u olovci u nijansi Poshi pink.

Essence ruž dolazi u malo debljoj olovci. Čep i gornji dio napravljeni su od plastike te je olovka iste boje kao i ruž po čemu možete znati o kojoj je boji riječ.

                                  

Ruž je ugodne, mekane i kremaste teksture. Lako se nanosi, lijepo klizi po usnama i ne ulazi u nabore usnica. Boja je divna ružičasta s mrvicu crvene u sebi. Ruž nije u potpunosti sjajan što mi se sviđa, već ima neki lagani sjaj na usnama koji jako lijepo izgleda.

   

Ruž se lako oštri a da pri samom oštrenju ne ide puno proizvoda van. Sam ruž u olovci možete koristiti sve dok ruž ne postane tup.

   

Ruž će trajati na usnama 2-3 sata, može preživjeti piće ali ne i jelo. Sam ruž mi se jako svidio a ja sam ispred Essence stalka vidjela ostale boje ruža u olovci koje bi rado voljela imati u svojoj kolekciji. Za cijenu od 16,90 koliko dođe ovaj ruž omjer cijene i kvalitete je odličan. Na sljedećoj slici možete vidjeti kako mi ruž stoji na usnama koji sam koristila u ovom tutorialu.

                

Jeste li probali Essence ruževe u olovkama?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg vremena korištenja proizvoda i bez utjecaja trećih osoba.

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.