petak, 9. prosinca 2016.

Olival blagdansko darivanje

Dragi moji! Došlo je najljepše vrijeme godine, kada jedni druge darujemo. U ovo blagdansko vrijeme, skupa sa Olivalom, pripremila sam za vas darivanje  a ovo je prvo u nizu. Ovog puta Olival vas daruje miceralnom vodicom.


                                               

Recenziju miceralne imate ovdje na blogu.

PRAVILA:

-Lajkati Beauty blog by Tina (ako već niste)
-Lajkati Olival cosmetics 
- Podjeliti objavu pod public / javno da je mogu vidjeti

NA BLOGU:

Ostaviti u komentaru ime i prezime

Jedna osoba jedan komentar

OPCIONALNO ( Nije uvjet) pratiti na ostalim društevnim mrežama: Instagram, Bloglovin, Youtube, Twitter, itd...

Darivanje počinje od danas  9.12. - 11.12. do 23:59


Darivanje je otvoreno za Hrvatsku! 

Hvala na sudjelovanju i sretno svima!

53 komentara:

  1. facebook: Aneta Služek
    Instagram: aneta_91
    Bloglovin, yt, G+- Aneta Služek ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super <3 pratim na fb, yt i blogu :)
    Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  3. FB: Ivana Cindrić
    Bloglovin: Ivana Cindric
    Youtube: ivana_3006

    OdgovoriIzbriši
  4. Fb i bloglovin Katarina Ventin Siljan

    OdgovoriIzbriši
  5. Ksenija Drča

    Instagram: kksenci
    BLOGOVIN: Ksenija Drča

    OdgovoriIzbriši
  6. Stela Marinović
    fb Stella Knutić

    OdgovoriIzbriši
  7. FB: Lidya Mlinarić
    IG: lidya_lily

    OdgovoriIzbriši
  8. Jučer sam gledala ovaj proizvod u drogeriji...
    Lidija Mutka

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.