nedjelja, 22. siječnja 2017.

MMS: Skittlette

Bok šmnkoljupci! Danas na noktima nosimo skittlette uskađenu manikuru. Ovu manikuru sam radila već par puta i svaki put u nešto drugačijoj izvedbi. Da je moglo bolje, sigurno da je, greške koje vidite nisu toliko uočljive uživo koliko ih blic naglasi još više. Moju prvu manikuru na ovu temu ste mogli vidjeti ovdje, zatim tu, tu, i tu :)

Manikura se može raditi na dva načina: prvi je da se na plcu i malom prstu stavi jedan lak, na kažiprstu druga boja laka, a na srednjaku i do malog treća boja laka s nekim dizajnom ili pečatiranjem. Druga opcija: palac i kažiprst u istoj boji, srednjak i do malog sa nekim motivom a mali ps sa teksturnim lakom. Ova vrsta manikre je zabavna jer nudi bezbroj mogučnosti i uvijek možete napraviti nešto novo. Evo kako je moja manikura ispala:


                      

Blic neke stavri naglašava više nego jesu u stvarnosti :(

Na nokte sam stavila: Essence all in one bazni lak. Na palac i kažipst sam stavila Essence The meatals 34 turn up the volume,na srednjaku i do malog Essence LE Midnight Masquerade 01 Meet me at the midnight dok sam na mali prst lakirala Avon rose quarts strukturni lak. Na srednji i do malog pečatirala sam uzorak s pločice BP-01 sa BPS bijelim lakom za pečatiranje. Pečat sam koristital od BPS-a jelly pečat sa motivom snjegovića a o svemu navedenme vam tek imam pisati.

Nadam se da vam se manikura svidjela, a vi ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 5:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.