utorak, 28. veljače 2017.

MMS: Flower manicure

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednoj nedjeljnoj manikuri. Tema je ovog puta cvijeće :) Iako sam ovu temu radila već dva puta, ovog puta sam umjesto točkalice koristila vodene naljepnice koje su mi ostale od ove manikure.  Evo kakao je nova manikura ispala:


                                     

                            

Kako su motivi svjetlijih boja, tako sam za ovu manikuru odabrala rozi nude lak iz stare Essence colour&go linije Sweet as candy. Na nokte sam prije laka stavila Essence all in one bazni lak ali isto tako  kao i nadlak. Nadam se da će vam se ova manikura svidjeti. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica.



Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.