subota, 11. ožujka 2017.

New in #1

Bok šminkoljupci! Nakon dva tjedna stanke i mog suludog života i posla koji radim, ponovo vam tipkam post. Ovog puta sa novitetima :) Ima tu svega, zapravo dosta toga se skupilo od nove godine do danas i sad već imam toliko toga da post trebam što prije napisati.

                                  

U jednoj od kupovina bila je i ona u Mullera kada sam uzela njihove blazinice i Aveo odstranjivač. Iako ove još nisam probala, našli su se u mojim zalihama odstranjivača a kakvi su, to treba tek vidjeti.

                         

U Dm-a sam uzela neke od njihovih proizvoda a nisam mogla odoljeti gelu za tuširanje s jednorogom i mousse kremi za ruke kad su ta dva proizvoda objavljivali svi na instagramu. Labello od kokosa sam probala i čak mi je draže od Baleinog koji je na istoj shemi. Baleina krema za ruke sa mlačenicom je dobra krema za ruke.

Iz Avona sam naručila nekoliko proizvoda a među njima su ove dvije kupke koje predivno mirišu!

                   

Ovo je jedna od zadnjoh kupki koje sam uzela, a tako divno miriše, zove proljeće!

           

                                                  

                              

Prva dva ruža s: Adoring Love, Vibrant Melone i Poppy Love iz linije perfect reds. Mat ruževi su divni, jako ugodni na usnama, pigmentirani. Poppy love je lijepa crvena boja koja u sebi nema narančastih tonova pa će mi samim time bolje pristajati.

                                              


Uz ruž sam naručila i lak koji ide super zajedno a Red bombshell je divna boja za ovo proljeće i ljeto. U zadnjem paketu naručila sam i ostatak testera iz linije mat ruževa i po svemu što sam do sada vidjela/swatchala svega tri ruža mi neće odgovarati bojom mojim usnama i mom tonu kože dok su ostali u pred selekcijskom izboru. Sva sreća pa za to postoje testeri prije kupovine :)



Moj prvi Beauty box. Sa sadržajem boxa sam zadovoljna, uskoro ću vam pokazati cijeli sadržaj. Proizvod kao što je Nume (shakovi i čokoladice) sam već probala tako da me ostatak paketa još više razveselio.

  

Od Nuxa su mi došli testeri, kako su dva koja nisu za moj tip kože, njih sam proslijedila mami a ostale koristim i probajemm. Neke prvi put, neke već i drugi, a Creme Prodigeuse i Nuxellence linije mi se čine pogođenima mojim potrebama.



Uoči valentinova došao je veliki paket od Olivala sa kojim su me jako iznenadili i od srca im hvala na tome, samo ulje mi je dugo bilo na wish listi, a maska i piling su mi ostali u ugodnom sjećanju i znam da sam ih jako voljela i da su bili u favoritima tako da im se veselim ponovnom korištenju. Groždana mast je ista, samo je miris drugačiji.

 

   

Tester box me i ovog puta iznenadio, zadovoljna sam sa svime, a The Balm mi je baš pravo iznenađenje kojemu se nisam nadala. Jedino što mi se ne sviđa je Uriage gel-piling koji se teže ispire s lica baš zbog piling zrnaca a i sama tekstura gel-pilinga mi se ne sviđa.



Od Essenca sam uzela LE We are cijelu liniju, tj. nedostaje mi samo tuš, a se vraćam po njega ako ga još nađem u drogerijama. Nadlak sam naknadno dodala jer sam ga zaboravila slikat pa sam ga dodala među lakove ;)

   

Rumenilo je divno, pigmentirano i traje na licu sve dok ne odlučite ukloniti makeup.

  

Ruževi su divni, pigmentirani, probala sam samo jedan, nema isušivanja, ma više nego zadovoljna ovom linijom!

           

Olovke prate ruževe,  odlično su pigmentirane, boje su zbilja divne, tako da Essence, svaka vam čast!


 

Krajem siječnja sam naručila pločice sa Born pretty storea i tek nedavno su mi došle tako da ove godine nije bilo manikure za valentinovo.

                                 

Na prvi rođendan Mall-a kupila sam ovaj hvaljeni odstranjivač koji je sa 64 bio na 40ak kn tako da sam ga probala i za sada sam sa njim zadovoljna.

                           

LPM i linija od bijele gline i jasmina je pogođena za moju kosu a ovo je ponovljena kupovina i treće pakovanje šampona a drugo pakovanje regeneratora.


                

Od Green Girl sam naručila sljedeće proivode: uljni odstranjivač makeupa, gel za čišćenje lica, roll on, piling za usne, miceralnu a ono u posudici je također jedan uzorak odstranjivača šminke. Sa svime sam zadovoljna, jedino su me ove pumpice iznenadile kada su prilikom otvaranja iskočile put gore tako da ih ne mogu vratiti već tako stoje. Meni osobno ne smetaju što ih ne mogu zatvoriti, bitno je da služe svrsi.

 

Zajedno u paketu došla mi je micerlana skupa sa Vichy pilingom. Miceralna je preformulirana i ugodna je na koži, nema iritacija, isušivanja a za puni dojam i recenziju proći će još neko vrijeme.

                                                

Ovo je Vichyev novi piling koji se koristi noću. Riječ je o pilingu sa glikolnom kiselinom. Polako sam počela sa testiranjem, za sada mi nema nikakvih neželjenih iritacija a kakav će mi biti ostaje vidjeti kroz određeni vremenski period. Uz ovaj piling, pogotovo sutradan, potrebno je koristiti kreme sa zaštitnim faktorom što meni nije problem tako da nema straha da će mi nanijeti štetu u obliku crvenila ili nečeg sličnog.

To bi sada i konačno bilo sve! Uskoro će mi doći novi tester box koji jedva čekam, a do tada ću se potruditi da vam napišem dojmove prethodnog. Vjerovatno ću ponoviti i kupovinu Beauty boxa pa me zanima što će se unutra sve naći. U svakom slučaju, imam materjala za pisanje. Što vas najviše zanima od navedenog? Imamo li što zajedničko na popisu kupljenih proizvoda?


Broj komentara: 7:

  1. Predivan odabir stvarno super,posebno od essence Proizvoda ,odlicno si sve spakirala u jedan post .
    Draga ako nades vremena naleti na moj blog i uzvrati komentar.Jedva cekam sljedeci post i neke nove proizvode
    p.s pratim tvoj blog,uzvrati ?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko divnih proizvoda, koristila sam i sama neke, balein regenerator koristim konstantno, ovaj gel za tusiranje nisam mogla naci u dmu nazalost, zbog ambalaze bi ga i kupila... takoder imam ruz u nijansi adoring love i zaista je odlican
    Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja već neko vrijeme nisam vidjela ovaj gel za tuširanje od Balee, prije mi je iskakao svugdje, nema mi druge nego napraviti još koju šetnju po dm-u.Drago mi je da ti odgovara Avonovov ruž :) Pratim te

      Izbriši
  3. pa Boze kako su slatke ove Avon kupke :O super su ti noviteti i bas ih ima mnogo :D veliki sam ljubitelj Balea proizvoda jer su pristupacni i dobro rade svoj posao :D probala sam nekoliko novih Avon ruzeva i odusevljena sam nijansama, teksturom, uglavnom su odlicni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da si zadovoljna Baleom i Avonom jer su to dva brenda kojaja također rado kupujem :)

      Izbriši
  4. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.