subota, 5. kolovoza 2017.

La Roche Posay - Miceralna voda ultra - Reaktivna koža

Početkom proljeća od La Roche Posay-a dolazi preformulirana miceralna voda. Miceralna voda dolazi u tri verzije: za osjetljivu, masnu i reaktivnu kožu. Ja sam na korištenje dobila miceralnu za reaktivnu kožu. La Roche Posay je prvi ljekarnički brend koji sam probala, a svoju prvu miceralnu koju sam probala i o kojoj sam pisala imate u ovom postu.


La Roche Posay miceralna za reaktivnu kožu namjenjena je koži sklonoj crvenilu, osjećaju žarenja i zatezanja.

                              

Miceralna vodica dolazi u boci od čvrste i prozirne plastike sa čepom na otvaranje. Jedino što me smeta kod samog otvora je što zna izaći proizvoda više nego je potrebno, pa se nadam da će LRP poraditi na tome.

Sama miceralna je lagana, miris je ljekarnički i ne zadržava se na koži pa vam sam miris nebi smio smetati. Iako u sebi sadrži glicerin, nije mi isušio kožu što se kod mene zna događati. Miceralnu sam probala i u svrhu uklanjanja make up-a i tu micerlana radi svoj posao, iako nisam ljubitelj uklanjanja šminke miceralnom već više volim koristiti odstranjivače koji su namjenjeni uklanjanju make up-a.

U svakodnevnom korištenju, miceralna učinkovito uklanja nečistoće, ostavljajući kožu lica mekom i čistom te bez osjećaja zatzeanja  i isušivanja. Micerna je sastavni dio moje svakodnevne njege tijekom dana, tako sa miceralnom započinjem i završavam dan po pitanju njege lica.

Miceralna voda dolazi u pakovanjima od 200 i 400 ml a cijene su 75kn za 200ml i 105 za 400ml. S obzirom na količinu koju dobijete, miceralna će vam dugo trajati. Osobno mi je želja probati i miceralnu za osjetljivu i masnu kožu čime bi obuhvatila sve micerlane vode ovog brenda.

Miceralnu vodu možete nabaviti u svim bolje opskrbljenim ljekarnama.

INCI: Aqua / Water, Glycerin, PEG-7 Caprylic/CapricGlycerides, Poloxamer 124, Poloxamer 184, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polysobrate 80, Disodium EDTA, BHT, Myrtrimonium Bromide.

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg vremena korišenja i bez utjecaja drugih osoba.


2 komentara:

  1. Vidim da je micelarna baš dobra, potražiću je,pa ako je budem našla kupiću. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš miceralnu naći i da ćeš biti zadovoljna sa njom

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.