četvrtak, 10. kolovoza 2017.

Yasenka Imuno C 1000


Dragi šminkoljupci! Jučer sam vam pisala prvi post o vitaminima, a danas vam donosim još jednu recenziju. Riječ je o Yasenka proizvodu s vitaminom C – imuno C1000. Prije nego krenem na samu recenziju, željela bih vam predstaviti tvrtku Yasenka. Yasenka je mlada farmaceutska tvrtka koja je osnovana 29.12.2014. u Vukovaru.  Na 6000 četvornih metara smještena su tri najsuvremenije opremljena odjela: Odjel za proizvodnju polukrutih pripravaka – krema, masti i gelova, Odjel za proizvodnju nesterilnih tekućih pripravaka – sirupa i tekućih dodataka prehrani, te Odjel za proizvodnju krutih pripravaka – tableta i kapsula. Njihovi vrhunski stručnjaci u analitičkom laboratoriju za praćenje kvalitete proizvoda kontinuirano kontroliraju sve Yasenkine pripravke kako bi garantirali njihovu iznimnu kakvoću.
                                              
Iz ponude proizvoda Yasenka odlučila sam probati šumeće tablete s vitaminom C od 1000mg.


Šumeće tablete dolaze u kartonskoj kutijici na kojoj se nalazi naziv tableta, količina, sastav i logo proizvođača. Same tablete nalaze se u klasičnom, plastičnom pakiranju s okruglim plastičnim čepom koji ima zaštitni prsten koji je potrebno ukloniti kako biste tablete mogli otvoriti.

  

   

                                                     

                                                       


U pakiranju se nalazi 20 šumećih tableta. Lako se otapaju u vodi te su ugodnog okusa limuna. Ja sam redovito uzimala šumeće tablete, dakle jednu dnevno. Ono što sam primijetila je da su mi tablete vitamina C pomogle u zaštiti imunološkog sustava. Moj put do posla često zna biti u autobusima koji nemaju klimu, a dolaskom na posao doživim šok jer uđem u rashlađenu prostoriju u kojoj boravim idućih 7-7,5 sati. Nakon što izađem s posla, obično me zapuhne sva ona toplina iz asfalta i betona, a na povratku kući znala sam se voziti u tako rashlađenom autobusu da je većina putnika negodovala koliko je hlađenje bilo pojačano. Dakle, u samoj razlici temperatura na poslu, vani i autobusu, idealni su uvjeti za pokupiti prehladu s tako naglim razlikama u temperaturi. Kod mene su tri kolegice od tada pokupile upale grla i bronhitisa. Uz sve te prehlade, mene je to zaobišlo, tako da sam se tu spasila što i mene nije uhvatila prehlada ili viroza.

Tablete mogu koristiti svi osim djece koja su mlađa od 12 godina. Za malu djecu Yasenka u ponudi ima sirupe za kašalj (Bijeli sljez, Trputac, Jaglac), Imuno BC Junior, u obliku sirupa. Yasenka proizvode možete kupiti u svim ljekarnama i specijaliziranim trgovinama te web shopu www.mojaljekrna.hr Cijena za imuno C 1000 je 35,44 kn za pakiranje od 20 tableta.

Sastav: kiselina: limunska kiselina, L-askorbinska kiselina, regulator kiselosti, natrijev hidrogenkarbonat, tvar za povećanje volumena: sorbitol, prirodna aroma limuna. Sladila: aspartam i ascesulfam K, bojilo: riboflavin.


Ja svakako planiram probati i ostale proizvode: Imuno BC 500, Imuno C500, Imuno BC Plus, Multicomplex, Magnezij, Collagen samo su neki od proizvoda koji su mi 'zapeli za oko'

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno bez utjecaja trećih osoba.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.